14 000 things to be happy about.




Jag köpte en bok.
Jag skrattar lite åt mig själv.
Det är en töntig sak, en bok med någon annans ord.
Men wow. Vilka tankar, vilka ord.
Hur fantastiskt är det inte att de små saker som skänker mig glädje, faktiskt, även ger någon annan ro & lycka. 
Jag har tänkt dela med mig mina favoriter.
Favoriter av saker som ger mig lite extra glädje i den vanliga dagen.

Men jag skulle helst rekommendera att du själv skaffar dig denna fantastiska bok & ser vad du har för lycka i vardagen, eller att du själv skriver en lista.
Vad gör dig glad?
Vad är det där som får ett leende att sprida sig över dina läppar?
De där småsakerna, de man knappt vågar nämna, för de är löjliga? 
De är så små? De borde inte kunna skänka en glädje, för de är bara så 'vanliga'..

Just de sakerna, de miljoner saker som du faktiskt har anledning att vara glad över.

Kommentarer